7 Eylül 2011 Çarşamba

MİLFÖY HAMURUNDAN KOLAY PİZZA

 zeynebimin doğum gününde çok yoğun olduğum için vakit azlığından dolayı pizzanın kolayına kaçtım sanırım biraz ama iyikide kaçmışım diyorum. hem kolay hemde bu kadar kolay olmasına rağmen lezzeti pizza severler için gayet güzeldi.kendim demiyorum yiyenlerin fikirlerini söylüyorum..ben nede olsa hangi hamur işi olursa olsun kötü diyemiyorum:)))hadi bakalım tarifimize şöyleee bir göz atalım;

MALZEMELER:
altı adet milföy hamuru
iki adet domates
sosis,salam,sucuk
kırmızı biber yeşil biber
rendelenmiş kaşar
iki yemek kaşığı sıvı yağ
tuz,pul biber

                    YAPILIŞI:

milföy hamurlarımızı birbirine birleştirerek merdane yardımıyla çok inceltmeden açıyoruz tepsimize yerleştiriyoruz domateslerimizi rendeliyoruz sıvıyağ tuz ve pul biberle harmanlayıp hamurumuzun her yerine eşit miktarda gelecek şekilde sürüyoruz. diğer yandan doğradığımız bütün malzemelerimizi sırası ile hamurumuzun üzerine döşüyoruz. 180 derece önceden ısıtılmış fırında pişirmeye bırakıyoruz, pişmeye beş dakika kala rendelenmiş kaşar peynirimizi serpiyoruz ve servis tabağımıza alıyoruz..bu pratik tarifi mutlaka denemenizi öneriyorum..afiyet olsun arkadaşlarım..


çiğdem

Hiç yorum yok: